Wednesday, December 25, 2013

DUMP!

...bismillah...

being dump for about 20 times in a day, yes it hurts much!

Allah sedang berbicara farihah! berbicara tentang erti kesabaran..di mata erti sabar yang selalu kau agungkan? tanam dalam hati ke tanam tepi bibir? Allah sedang menguji farihah! di mana tahap kesabaran yang kau canangkan! Allah, sungguh aku mohon petunjukMu..

Allah, andai itu yang terbaik untukku, redakanlah aku walaupun ia bukan kesukaanku..Allah, andai ini yang terbaik untukku, permudahkanlah dan janganlah Kau tutup hati aku untuk bersyukur atas nikmat yang Kau berikan sesuai dengan kehendakku..Allah, aku berserah!

telah ku usaha berbagai cara, telah ku fikir berbagai wadah, namun andai keputusan terakhir tetap yang aku sukar menerimanya, redakanlah hati aku ya Allah..bisikkan pada kalbu, ini takdir kamu farihah!

#asrama oh asrama :(

No comments: