Wednesday, July 11, 2012

lagu kita berdua :)

...bismillah...



sahabat,
awak dan sayer berbeza..awak dan sayer takkan penah sama..awak dan sayer punya pendapat dan rasa yang berlainan..kerana itu, awak dan sayer kena saling hormati pendapat masing-masing :) kalau tak, macam mana awak dan sayer nak hidup secara aman di bumi Allah nih kan? awak dan sayer kena selalu cuba memahami :) kalau tak, macam mana awak dan sayer nak jadikan bumi Allah ini indah kan :)

sahabat,
awak punya baik dan buruk, sayer pom sama..kenapa awak dan sayer takbole terima buruk baik masing-masing? kenapa mesti awak dan sayer keras hati untuk tegakkan keegoan masing-masing? kenapa jugak awak dan sayer mesti berlumba untuk menang? apakata awak dan sayer masing-masing saling beralah, dan tahu salah silap masing-masing, nice kan :)

sahabat,
awak dan sayer sama-sama makhluk Allah, jadi kenapa mesti kita nak bezakan diri kita? awak dan sayer sama-sama nak cari reda Allah, jadi kenapa mesti kita pentingkan diri sendiri? awak dan sayer nak orang faham jiwa masing-masing, jadi kenapa kita tak cuba untuk saling memahami? nice kan if it happens :)

cerita kita mungkin berbeza, tapi lagu kita sama, untuk menghiburkan..lirik mungkin berlainan, tapi ia tetap lagu kita :) 

lagu kita berdua <3 - encik zulkarnain, pinjam hehe :D

__________
orang yang pendiam dan hanya mengikut arus sangat mudah ditangani :) cakap apa pom in sha Allah dia okay jep, kalau tak setuju pom in sha Allah lagi dia akan cakap secara baik dan lembut..but, careful when that people burst out, it would be a disaster one! -.-

2 comments:

nur.. said...

bkpe plak cik farihah syg..?

saya said...

sesajer :)