Sunday, January 27, 2013

mother-to-be

...bismillah...



ada sahabat yang akan jadi mother, ada yang baru jadi mother, ada yang sedang menunggu masa..hakikatnya, mereka-mereka sangat cumil dan sangat sweet..seronok tengok picture masing-masing dengan perut dah ke depan..lepas ni seronok la tengok kecomelan anak masing-masing kan :)

it's like a competition, asking when is your due, and compare it with mine..kalau dulu sebok tanya hal study, hal 'teman-tapi-mesra', tapi sekarang sumer tu bagaikan lenyap..kegembiraan lebih terarah pada insan kecik yang sedang dibawa..:)

pregnant women is the most beautiful women!

sangat setuju! walaupun tembam sebembam, tapi nampak comel dan cute sangat! walaupun perut ke depan, tapi nampak adorable and charming..walaupun mungkin mood tak semenggah, tapi pastinya father-to-be hanya tersenyum girang bila kenangkan balek :) 

amanah yang paling berat tapi paling buat manusia bahagia adalah seorang anak..even yang belom kawen pom gatal nak anak sendiri, inikan yang dah kawen kan :p okay, i am one of them :p bukan sebab gatal, tapi i just like the kid that much! <3

ya Allah, kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah :)

@.@ tetiba cakap pasal anak :p by the way, congratz buat my friend yang baru dapat tahu she's going to be a mom :)

No comments: